Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно Закону України " Про захист прав споживачів " №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку не продовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте товар в присутності кур'єра, або представника служби доставки. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, поверніть замовлення кур'єру, або через службу доставки не розкриваючи упаковку товару, ми обов'язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в момент доставки.

Згідно Закону України " Про захист прав споживачів ", Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм за призначенням.

Товари, що не можуть бути повернені:

Як і в будь-якому правилі, в непростій справі повернення товару є винятки. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 " Про реалізацію окремих положень Закону України " Про захист прав споживачів " затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Крім продовольчих товарів, лікарських препаратів і засобів, предметів санітарної гігієни, в цьому переліку представлений повний список непродовольчих товарів, що не повертаються". До них відносяться:

  • парфумно-косметичні вироби;
  • зубні щітки;
  • гребінці і масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • інструменти для манікюру і педикюру;

У зв'язку з цим, просимо Вас відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні товару, мати чітку інформацію щодо виробника товару. Також переконайтесь будь-ласка, яку косметику Ви обрали, та якого об’єму, щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінений на правильний, або буде здійснено повернення коштів, згідно заяви від покупця протягом 10 днів з моменту отримання нами заяви.

У всіх інших випадках, куплений товар належної якості, не підлягає поверненню або обміну.

Але, ми повернемо Вам кошти за товар, якщо:

  • товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

 

Які основні правила обміну та повернення товару?

Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. У нашій компанії обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, можливий за дотримання таких умов:

  • У вас зберігся касовий чек (витратна накладна) щодо придбання товару;
  • Збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі;
  • Збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів у одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • Товар немає слідів експлуатації;
  • У наявності оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих;
  • Збережено повну комплектацію товару, передбачену виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідну документацію, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

 

Як повернути цілий товар?

  • Потрібно написати запит на нашу електронну адресу: [email protected]
  • В листі вказати номер замовлення.
  • Ви відправляєте товар зручним для Вас способом доставки (Адресу надамо на електронну пошту). Оплата за рахунок відправника.
  • В посилці повинна бути накладна чи чек та роздрукована заява на повернення коштів (Заяву для заповнення надамо на електронну пошту).
  • Вказати номер картки для зарахування коштів.

Повернення коштів відбувається протягом 10 діб, на картку чи рахунок


Що робити, якщо ви виявили брак товару?

  • Потрібно написати запит на нашу електронну адресу: [email protected]
  • Вказати максимально детально, що саме сталося. Додати фото та відео матеріали, які чітко вказують на проблему. Обов'язково фото чеку чи накладної.
  • В період 1-3 діб, ми вивчимо Ваш запит та надамо відповідь.

 

Як повернути гроші за замовлення, яке не актуальне?

  • Потрібно написати запит на нашу електронну адресу: [email protected]
  • В листі вказати: Номер замовлення, П.І.П., суму замовлення та обов'язково додати чек чи квитанцію про оплату. (Скрін екрану платіжної програми не підійде. Повинен бути саме чек або квитанція.)
  • Вказати номер картки для зарахування коштів.

Повернення коштів відбувається протягом 10 діб, на картку чи рахунок.

 

Які запити ми не розглядаємо?

  • Не підійшов колір. (Відображення кольору може відрізнятися, через екран пристрою на якому ви дивилися фото)
  • Не підійшов запах.
  • Моїй шкірі це не підходить.

Увага: При виборі косметичних засобів, уважно читайте характеристики. Якщо виникли питання, звертайтесь до нас, ми відповімо.